Vi söker en omtänksam och kommunikativ kontorsassistent
Låter det intressant? Beskriv vilka erfarenheter och personliga egenskaper som gör att du passar för rollen. Skicka detta tillsammans med ditt CV till rekrytering@aj-landskap.se.
AJ Landskap är ett landskapsarkitektkontor med 26 medarbetare. Vi är en social och dynamisk arbetsplats med högt i tak och med en stor vilja att hjälpa och stötta varandra.
Som landskapsarkitektkontor arbetar vi bland annat med fysisk planering och utformning av stadens olika platser. Det kan röra sig om torg, parker, grönområden, gaturum och andra anläggningar. Vi utformar stadsrum och landskap som främjar sociala möten, rekreation, avkoppling och uppmuntrar till lek och rörelse.
Vi söker nu en kontorsassistent/administratör som vill vara ansvarig för vår interna service och kontorsadministration.
Arbetsuppgifternas art är varierade, men omfattar i huvudsak:
- Ta emot och välkomna besökare och svara i telefon
- Ta hand om frukost och eftermiddagsfika
- Sköta kontakter gällande lokal, IT, städ, inköp och leverantörer
- Sköta administration och fakturahantering
- Lösa praktiska frågor som uppkommer på kontoret
- Planera gemensamma aktiviteter som studieresor, konferenser mm
- Eventuellt intern support till kollegor i uppdrag
Vi söker dig som har:
- Godkänd gymnasieexamen
- Tidigare arbetslivserfarenhet inom administration- och kontorsverksamhet.
- God vana i Office-paketet. Meriterande om du även har erfarenhet av Adobe och av något ekonomi- eller fakturahanteringssystem.
- Goda kunskaper i svenska i tal och skrift.
- Du får gärna har erfarenhet av att skriva texter och dokumentera.
För att lyckas i rollen ser vi att det är viktigt att du har god självkännedom, är kommunikativ och lyhörd. Du motiveras av att vara i en serviceinriktad roll och är prestigelös inför varierande arbetsuppgifter. Vidare underlättar det om du har lätt för att lära och är orädd inför att lösa problem som dyker upp samt att du är van vid att arbeta självständigt, samordnande och ta egna initiativ.
Anställningen är en tillsvidaretjänst, på deltid ca 75 % (men kan utökas beroende på kvalifikationer) med start september/oktober 2024. Våra kontorstider är 8.00-17.00. Arbetstider enl. överenskommelse.
Låter det intressant? Beskriv vilka erfarenheter och personliga egenskaper som gör att du passar för rollen.
Skicka detta tillsammans med ditt CV till rekrytering@aj-landskap.se eller ring Cecilia Behm på 08 50 90 85 04, så berättar vi mer. Intervjuer beräknas påbörjas under vecka 34.
https://www.linkedin.com/jobs/view/3992430199/